Beyond the boarders

Život je o experimentování. Zkoušení nových věcí. Každý z nás má sny. Představy. Věci, které by chtěl vyzkoušet. Věci, které ho lákají a zároveň děsí. Věci, které jsou mainstreamovou společností označovány za nevhodné. Zvrácené. A to jen proto, že se prostě nesluší o tom mluvit nahlas. Kdyby se o tom totiž nahlas mluvilo, zjistili byste, že i ti největší puritáni o tom v hloubi duše sní také. Já takovou svou touhu prožila. Naprosto nečekaně.

Několik měsíců jsem si psala s jedním klukem. Ze začátku to bylo hodně žhavé. Fotky. Videa. Sex sálal z každé zprávy, kterou jsme si poslali. Nemohla jsem se dočkat, až se sejdeme. Na druhou stranu jsem se toho děsila. Byl až moc dokonalý. Navíc to bylo v době, kdy jsem byla sama teprve chvilku a naivně si myslela spíš na nějaký vážný vztah. Po nějaké době a pár plánovaných schůzkách, které nevyšly naše komunikace ochladla. Nějak jsem to neřešila. On nepsal – já nepsala. Občas proběhla jen zpráva, jak se kdo má a to bylo vše.

Nedávno jsme si začali psát zase o trochu víc. Byl lehce neodbytný a dokonce mi vyčítal, že si na něj nenajdu čas. Štval mě. Dokonce se neštítil ani vytasit to, že na kamarádky si čas najdu a na něj ne. No pardon….

Kvízová otázka : Co byl chlap nikdy, ale nikdy neměl říkat pokud není úplnej cvok? Odpověď : Jo, tak ty nemáš čas jo? No, to je zajímavé, že když  se s tebou chci sejít já, tak čas nemáš, ale na večeře a akce s kamarádkama si ten čas najdeš pokaždý.

Pánové… vy jste nestálá investice. Nejasná. Zato když máte to štěstí, že najdete opravdovou kamarádku, je to investice do konce života. Proto nám nikdy, ale opravdu NIKDY kamarádky nepředhazujte a nevyčítejte!!! Z toho kouká jediné a to hádka. A nikdo se přeci hádat nechce ne?

Ale zpět k danému pánovi. Musím přiznat, že o sexu jsme si psali opravdu otevřeně. Tajné sny a touhy. Co koho vzrušuje a co by chtěl zkusit. Mě poslední dobou vrušovala víc a víc představa, že mě někdo sváže a bude si se mnou dělat, co on uzná za vhodné. Co se jemu bude líbit. A já s tím nebudu schopná nic dělat. On to věděl. Poslala jsem mu dokonce i nějaká videa, co jsou na netu, aby měl jasnou představu.

Ten den jsem byla doma. Večer přede mnou a já neměla co na práci. Napsal. Prý co dělám. Píšu, že nic. Že jsem doma a nemám žádné plány na večer. Zeptal se, jestli může přijet na kafe. Po chvilce přemýšlení jsem mu řekla, že může. Do hodiny byl u mě. S tajemnou taškou v ruce. Sedli jsme si a chvíli si povídali. O všem možným. Nakonec přišla otázka ohledně těch mých představ. Jestli je chci pořád vyzkoušet. Byla jsem dost nervózní. Ano, na jednu stranu mě to lákalo. Na tu druhou ovšem dost děsilo. Být tak odevzdaná vůli toho druhého… Nakonec jsem kývla. Šli jsme do ložnice.

Musím přiznat, že sama mám doma celkem slušný arzenál erotických hraček. Je to docela pěkné zpestření sexuálního vztahu. On o mých hračkách věděl. Chtěl abych mu je ukázala. Tak jsem je vyndala. Byl nadšený. Otevřel svou tajemnou tašku a vytáhl provazy. Na spoutání. Dech se mi zrychlil a začala jsem být nervózní… Opravdu tohle chci? Jsem opravdu schopná nechat se takhle omezit od člověka, kterého vlastně ani neznám? Přitáhl si mě k sobě. Políbil mě. Jeho ruce sjely na má prsa a mezi mé nohy. Byla jsem silně vzrušená. A svým způsobem i nedočkavá.

Svlékl mi oblečení. Otočil mě zády k sobě. Vzal má pouta a ruce stáhl za záda a spoutal mě. Tím byla vyřešena otázka, jestli mu to dovolím. Přesunuli jsme se do postele. Vzal své provazy. Jeden omotal velmi rafinovaně omotal kolem hrudníku a kolem mých prsou. Druhým mi svázal nohy tak, abych je nemohla natáhnout. Třetím omotal kotníky a zbytek provazu kolem krku. Kdybych chtěla nohy propnout, tak se mi automaticky utáhne provaz kolem krku. Ležela jsem tam na pospas jeho vůli a bylo to pekelně vzrušující. Na chvíli odešel. Vrátil se s několika hračkami, které vybral a důtkami. Začala sakra divoká jízda. Nedával čas na oddych. Bolest se snoubila s rozkoší a já se dostávala za veškeré hranice, které jsem měla stanovené. Chvílemi se mi chtělo prosit, aby už přestal. Chvílemi jsem chtěla, aby to nikdy neskončilo. Ten pocit bezmoci. Jeho nadvlády. Mám ráda drsný sex. Na některé poměry asi hodně drsný. Ale s tímhle se to vůbec nedalo srovnávat. Tohle bylo lepší. Daleko lepší.

Když to skončilo a on mě rozvázal, zůstala jsem ležet absolutně bez hnutí na posteli. Maximálně spokojená. Překvapovala jsem sama sebe. Kdyby to trvalo dýl, vůbec by mi to nevadilo. Ptala jsem se ho, kolikrát už to dělal. Prý poprvé. No vedl si velice dobře. Víc než dobře. A ta představa, že se do toho pustil jenom kvůli mě a mým představám – neuvěřitelné. Modlím se, aby to chtěl zkusit znovu. Myslím, že jsem našla novou sexuální drogu. A to těžce návykovou….

xoxo N

Napsat komentář